Overnight oatmeal

Of “havermout dat een nachtje in de frigo gestaan heeft”, klinkt niet zo cool als de Engelse versie! Maar toch, ik moest het proberen omdat het internet er vol van staat en omdat ik graag havermout eet. Maar met een klein hartje begon ik eraan… Ik kon me niet inbeelden dat dat lekker zou kunnen zijn, maar ik had ongelijk! Ik vond het heerlijk verfrissend, zeker als het warm is. En je kan dit aanpassen naar eigen smaak en goesting. (en naar wat je allemaal nog liggen hebt!)

Ik nam:

  • Havermout
  • 2 fijngesneden dadels
  • 1tl chiazaadjes
  • rijstmelk

En ik deed dit alles in een kommetje, deed er vershoudfolie over en stak het in de frigo tot de volgende ochtend.

En met een bang hartje roerde ik alles door elkaar en nam ik mijn eerste hap…. En wauw! lekker…..

shot_1462858238180

 

Geef een reactie

