Dierenkettingen

Snel voor de meisjes een ketting maken. Zo’n stoere met wilde dieren!

Je hebt niet veel nodig:

  • plastiek diertjes
  • goed spuitbus verf, ik gebruik die van het merk Montana Gold. Die zijn voor mij de beste, geloof me ik heb er veel uitgetest en slechtbevonden… Je kan ze vinden in goede hobbywinkels of in skatewinkels want ze worden veel voor grafitti gebruikt
  • oogvijsjes
  • strijkkralen
  • scooby-doo draad
  • enkele leuke meisjes of jongens om ze te dragen

Spuit de diertjes in de kleur die je wil. Ik koos voor koper omdat dat met alles leuk combineert. Laat ze een nachtje drogen.

Laat ieder een diertje kiezen en ee kleur scooby-doo draad. Vijs de oogvijs in de rug van het diertje. Ik vond hier in Frankrijk geen kleine oogvijsjes, dus moest ik het maar doen met van die mega grote! Afwerken met scooby-doo draad en een strijkkraal. Knoopje erin en uitdelen! Ik verzeker je dat je blije gezichtjes zal zien.

Geef een reactie

