Colouraplast spul

Ik ken de naam niet in ’t nederlands en ik weet ook al niet meer waar ik het gekocht heb… Colouraplast, een starter setje met twee schaaltjes en 6 zakjes kleurkraaltjes.

Ik vond het terug in onze keuken in Frankrijk en waagde me er aan met de kinderen. Buiten het feit dat je oven een hele dag op 200°C staat te draaien en dat je huis naar gesmolten plastiek ruikt, is het leuk om doen. En ja, het ziet er wel kitcherig uit, maar ze hebben plezier gehad. En zo kreeg ik van mijn meisjes enkele supercool onderzetters voor glazen en flessen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eén reactie

Geef een reactie

