2015, tijd voor een nieuwe uitdaging!

Na het jaar “ik kook elke week iets uit een kookboek” 2013. En dan het stillere jaar, 2014. Een nieuw jaar met een nieuwe uitdaging!

Dit jaar ga ik yoga, toning en shaping doen. En allemaal thuis. Niet in de fitness, want daar ga je in het begin veel naartoe en dan vind je de drive niet meer. Wel ik toch niet. Ik vind het altijd zo’n gedoe maar wil wel iets aan mijn fitheid blijven doen. Dus in 2015 neem ik jullie mee op bewegings-avontuur.
Ik zal geregeld linken posten naar workouts die ikzelf ook doe, thuis.

De aanzet is mijn continue rugpijn. Ik besloot om er iets aan te doen en gaf uiteindelijk toe aan yoga. Ik begon alvast met de yoga die Popsugar online heeft staan om rugpijn te verbeteren. Ik doe deze elke dag, thuis in de woonkamer. In het begin lijken de oefeningen moeilijk, maar na een tijdje gaan ze als niets en geven ze waarempel soelaas! En de nieuwe uitdaging was geboren! Veel yoga, toning en shaping plezier in 2015.

Yoga-Sequence-Relieve-Lower-Back-Pain

Geef een reactie

