Tropicana refresh

Ik schreef me eens in op The Insiders om sapjes te testen. Gewapend met een handtas vol bonnen begaf ik me richting Delhaize. Ze hadden enkel de smaak citroen en lychee, de pompelmoes was er niet. Vond ik niet zo erg, pompelmoes is niet echt mijn favoriete smaak. Gelukkig stonden ze al in het koelvak zodat ik thuis direct een smaaktest kon doen. Het verdict: de citroen was me in het begin iets te zuur. Ik denk dat ik die vergeleek met “Lemonade” zoals ik in Amerika geregeld dronk. Maar na een tijdje en een dag later, vond ik die eigenlijk best ok. Ik denk dat die trouwens lekker is met een scheutje gin of een ander alcoholisch drankje, moeten we dus ook eens uitproberen. Het enige dat me toch nog te scherp was, was de pompelmoes die erin is. Die mogen ze er gerust uitlaten en dan is die ook helemaal mijn ding.
Maar van de twee was de lychee echt wel mijn favoriet! Wauw, echt verfrissend, die zal dus geregeld in de frigo staan.
image

Geef een reactie

