Soezekes

Soezekes omdat het vandaag Internationale bakdag is en speciaal voor Mary Berry omdat ik ze zo graag bezig zie op de BBC, de oude taart! Ik volgde haar recept volledig maar zou dat voor de banketbakkersroom niet meer doen. Zij gebruikt maïzena en dat is eigenlijk niet nodig. Ook liet ik de chocolade icing weg omdat ik daar geen fan van ben.
Ik schrijf later deze week het recept op de blog, je kan het ondertussen vinden op de site van BBC onder The great British bake off.

image

Geef een reactie

