Maak je eigen quote met washi

Vandaag met washi een leuke quote inkaderen. Ik ben op zoek gegaan op Pinterest en vond een leuke quote : ” There’s no place like home”! Dit leek me geschikt om met washi te maken en in te kaderen.

Wat heb je nodig:

  • bakpapier
  • kraftpapier
  • kader
  • veel washi tape
  • schaar

Eerst traceer je je tekst op het bakpapier. Ik heb de tekst in spiegelbeeld gezet en plak de awshi aan de andere kant van het bakpapier.
Dan geef je dat bakpapier met en hoop rolletjes aan je lieve dochter… Die laat je naar hartelust plakken totdat alle letters bedekt zijn met washi tape. Jij drinkt ondertussen een heerlijk tasje koffie…
Daarna knip je één voor één de letters uit en positioneer ze op de rug van kader. Ik heb deze voorzien van een laag kraftpapier waar ik de letters op ga plakken. Het is een simpel zwart kadertje van ikea met zo van dat plastiek ervoor. Dat plastiek heb ik weggelaten, zit altijd snel vol krassen en ik wil dat de tekst mooi naar voren komt. Het is even prullen en je tijd nemen om alles mooi te plakken maar het resultaat mag er best wezen!

Nu is het aan jullie, veel plezier!

Washi tape: Cosykids – Kader: Ikea – Koffie: Nespresso

Geef een reactie

