Een vestje met pels à la Fred & Ginger

Ik zag ze hangen in de winkel en tegen de tijd dat ik er toch nog snel één wou halen, waren de wintersoldens voorbij en de vestjes weg! Gelukkig is er een andere blogster Emma & Mona, die zo een beetje hetzelfde voorhad en er gewoon een tutorial van maakte. Dus ik schrijf ze hier niet neer, kijk maar op die andere blog…

Ik had enkele jaren geleden een keischoon stofke gekocht met ijsberen. Ik wist zo direct niet wat ermee te maken maar het was zo mooi dat ik het niet kon laten liggen. En nu na al die jaren kreeg het een bestemming! Een zacht berenpelsje aan de buitenkant en een gouden biais rondom. Toch schoon. Een leuk ding om te maken. Ik moet enkel nog een knoopje maken in de stof van de binnenkant en dan is het helemaal klaar.
image

image

image

Geef een reactie

