Mijn voornemen van het afgelopen jaar, anno 2013…

Op 1 januari 2013 nam ik het voornemen om elke week iets te koken uit één van mijn vele kookboeken en kookmagazines. Het jaar is bijna om en… het is me gelukt! Het fijne eraan is dat wij een heel gevarieerd menu op tafel krijgen. Elke week opnieuw blader ik met veel plezier in de kookboeken op zoek naar nieuwe recepten. Soms valt het wel eens tegen maar meestal is het raak. Ik moest 52 receptjes maken, want het jaar 2013 bestaat uit 52 weken. Ik ging dan maar voor 71 recepten omdat ik uit het jaar 71 ben. Als ik er dan toch overging, dan maar direct tegoei. Hoera voor mezelf!

Dit voornemen zal gewoon verder doorgezet worden in de komende jaren. Ik denk me in 2014 eens te verdiepen in het bakken van lekker brood en overheerlijke taartjes. Wat denken jullie daarvan?

Hier heb je ze dan allemaal, alle 71….

En na een jaar koken laat ik me op 31 december eens lekker verwennen en wordt er gekookt voor mij!

Een fijn eindejaar voor jullie allemaal en een nieuw jaar vol lekkers.

Eén reactie

  1. Pingback: 2015, tijd voor een nieuwe uitdaging! | Bouchie's

Geef een reactie

