Kabeljauw met mosterd-sojasaus en tomaten

Dit recept komt uit het nieuwe kookboek van Pascale Naessens.
Dit kookboek heb ik niet in mijn bezit! Niet te geloven toch. Maar een vriendin van me heeft het wel en maakte er een kopie van voor mij. Ze was super enthousiast over dit recept daarom wou ik het toch direct uitproberen. Dus voor de eigenaars van dit kookboek, het staat op pagina 96.
Het is inderdaad super simpel en snel klaar. En lekker…

Voor 2 personen:

  • 2 kabeljauwfilets
  • 4 tomaten
  • 3el mosterd
  • 3el sojasaus

Verwarm de voor op 180°C.
Snijd de tomaten in fijne plakjes, snijd het harde witte gedeelte weg. Leg twee hoopjes tomatenschijfjes dakpansgewijs naast elkaar in een ovenschotel en kruid met zwarte peper.
Meng de mosterd met de sojasaus en 2el olijfolie. Giet een paar lepels van de saus over de tomaten.
Leg de filets op de tomaten en lepel er de rest van de saus over.
Zet 15 tot 20 minuten in de oven.
image

  1. i

    sneller dan de wind in het uitproberen van gerechtjes 😉

  2. Pingback: Kerstmenu | Bouchie's

  3. Pingback: Mijn voornemen van het afgelopen jaar, anno 2013… | Bouchie's

Geef een reactie

