Een bowlingfeestje

Acht is ze geworden en ze wou een bowlingfeestje.
Dus ging ik aan de slag. De uitnodigingen voorzag ik van een fluo gele bowlingknal. Van strijkkralen maakte ik bowlingkegels, plakte er een speldje aan zodat alle genodigden hun eigen pin krijgen. Deze plakte ik op een dank je briefje met leuke washi tape en stak ze samen met enkele kleurrijke snoepjes in een zakje.

De typo’s voor de uitnodigingen: A subtle revelry – Washitape: Cosykids en Hema – Papier en verf: Club – Snoepjes: Haribo

  1. Ann Dewaele

    Beste;

    mijn dochter wordt 9 jaar en wil ook een bowlingsfeestje geven.
    We zijn ook graag creatief bezig en bij het surfen op internet, voor inspiratie, botste ik op jouw idee.
    Super, die strijkparels!
    Bedankt voor de tip!

    Wat ik me wel afvroeg : de lay-out voor de uitnodiging, waar kan ik die halen? of kan je mij eventueel een voorbeeld doormailen?

    bedankt alvast,
    Ann Dewaele

  2. bouchie

    Hallo Ann,

    Ik heb alles zelf gemaakt in photoshop.
    De fluo gele bowlingkegel heb ik uit karton gemaakt als stencil en met een sponsje vol verf erover gestempeld.

    Groetjes,
    Ilse

Geef een reactie

