Het logboek etui’ke

Een vriendin vroeg me of ik voor haar een etui voor haar logboek wou maken. Een springerslogboek, maar niet voor mensen die van de zetel springen, nee nee, voor die die uit een vliegtuig springen! Een parachuttespronglogboeketui’ke! Een geweldig woord toch… Ja en als het voor parachute dinges is, dan ben ik altijd happy! Toen ik vroeger zo’n parachuttespronglogboeketui’ke zocht vond ik ook alleen maar van die gewone zwarte. Soit het deed wat het moest doen maar moest ik nu nog springen dan zou’k direct ook zo eentje zelf maken.

Haar kleuren zijn wit, groen en een touch zwart. Ik ben op zoek gegaan naar iets canvas-achtig en vond bij Pauli wit en groen. Zwart ging ik gebruiken voor de accenten zodat het niet overheerst maar wel aanwezig is.

Het was een gepuzzel en wat denkwerk maar heel leuk om maken! Op het pennenhoudertje stikte ik haar naam. Ze kreeg ook extra zakjes aan één kant om brevet en andere in te steken. Ik maakte ook een flap in het groen om de etui dicht te doen en omrande het geheel met een zwart lint. Het is een prototype en hopelijk valt het in de smaak. Dat dat parachutelogboeketui’ke veel mag reizen! Dus Ellen, overal waar het meegaat een foto maken voor mij zoals meneer konijn!
image

En nu nog eens een parachute in elkaar stikken! Zal misschien toch maar eens een riggers cursus moeten volgen…

shot_1372362701967 shot_1372363281182
image

Eén reactie

  1. Ellen

    Ik zocht inderdaad al lang naar een mooie logbookcover in mijn kleuren, zonder resultaat.
    Jij was dan ook de perfecte persoon tot wie ik mij kon richten om dit “custom made” te maken voor mij.
    Ik sprong deze keer een gat in de lucht toen ik de brievenbus opende!
    Ik ben er enorm blij mee, zeer praktisch en de persoonlijke “touch” met mijn naam vind ik zeer leuk!
    Mijn skydivende halve trouwboek zei meteen “oooh ik wil er ook zo ene!” Dus Ilse hou u maar al vast want ik vrees dat er nog gaan volgen 😉
    Thnx again & blue skies!

Geef een reactie

