Verjaardagsfeestjes Oreo’s

Onze kleinste wordt 2 en ik heb het grootse plan om alle taart en koekjes zelf te bakken voor haar feestje.
Ik volg al een tijdje een hele leuke bakblog, Louie’s. Ja als je van zoetigheden houdt en graag vanalles in de oven steekt moet je zeker eens gaan kijken. Zet je regime maar even aan de kant…. En omdat wij thuis verzot zijn op Oreo’s was dat zeker een koekje dat bij haar feestje hoort. En ja, op die jonge man zijn blog staat een receptje Homemade Oreo’s. dus gingen we dat proberen. Wij noemen ze Orietjes!
Dat is dus baksel nummero uno!
image

Ik maak ook mijn overheerlijke rabarbertaart, en een appeltaart. De appeltaart hadden we al eens gegeten bij vrienden en ze was overheerlijk. Ik ga ze Martini’s appeltaart dopen, recept schrijf ik neer in een nieuw hoofdstuk. Wat dat verdient die heerlijke taart!

20130607-232645.jpg

Eén reactie

  1. Pingback: Mijn voornemen van het afgelopen jaar, anno 2013… | Bouchie's

Geef een reactie

