De Aveve taart

Ik dacht…. Mhhhh zo van die kant en klare aveve dingen, eens proberen. Ja, eens…… ik ben niet overtuigd. Hun pannekoeken mix is echt super maar de kruimeldeeg en banketbakkersroom die kan je zelf véél beter maken. De kruimeldeeg heb ik twee keer opnieuw moeten doen en de banketbakkersroom is nogal poederig. De aardbeien daarentegen….. komen kant en klaar van het veld en supervers.
Maar soit, ik heb het geprobeerd. En ben er zeker van dat er onder jullie wel zijn die dat goed vinden en waar het wel bij lukt.
Ik ben niet zo’n kant en klaar mens. Ikea is ook zoiets dat me niet ligt, ik denk dat de handleiding altijd verkeerd is en probeer het op eigen manier te doen. Waardoor het dus echt mis gaat, tot vermaak van de man in huis!
En de taert, die geraakt wel op.

image

Geef een reactie

