Zetelproject afgewerkt!

Deadlines…. die doen mij goed presteren. Zaterdag is het feest, onze grootste haar lentefeest. Dus die zetel moest af. Eergisteren nog de armleuningen in elkaar gestikt en vandaag alles aan elkaar stikken en vastnieten op het houten frame. Een pro-stoffeerder zou er heel waarschijnlijk grijze haren van krijgen, maar tja dat ben ik niet…. Maar ik heb het toch maar weer eens gedaan, enkele maanden na voorop gestelde deadline weliswaar maar ’t is af. Samen met drie nieuwe kussens.
Wat zal mijn volgende project worden….

image

image

image

  1. I like…Handige Ilse…

  2. i

    …als je nieuwe projectjes zoekt, ik wil wel helpen brainstormen..

Geef een reactie

