Het kleedje dat ze niet aankreeg

Mijn eerste mismaaksel. Gooh mismaaksel kan je het niet noemen er blijkt iets mis met het patroon. Ik zag het patroon in een knippie die ik nog liggen had en nam maat 92. Uren heb ik eraan gewerkt, het zag er super mooi uit. En toen probeerden we het aan… Gewoon niet aan te krijgen, de armpjes konden er in geen enkele manier door. We lagen in een breuk en het kind begreep er niets van.

image

  1. Wauw, het ziet er wel prachtig uit.

  2. Zonde…

    Tijd om eens langs Me & My Girl te passeren

    🙂

  3. Didydoe

    had zelfde probleem met een bloesje. Heb er een rits opzij ingezet en probleem opgelost. 🙂

Geef een reactie

