Voor u getest en geplakt!

Tijd om nog eens iets creatiefs te doen. Deze keer behangen. Ik heb dat nog nooit gedaan, maar dat kan toch niet moeilijk zijn…
Ik ging voor dit behang van Isak, leuke kleuren en ja Scandinavisch. Het toilet is voor de rest helemaal zwart geschilderd.
Snel online opgezocht hoe je nu eigenlijk moet behangen, behangen met Roger šŸ˜‰
Overal lees ik dat je niet in de hoek mag beginnen en dat je een lijn waterpas moet trekken. Dat van “niet in de hoek beginnen” heb ik overgeslagen (leek me toch verstandiger), maar de lijn heb ik wel getrokken, zoals een echte met de waterpas! Een behangtafel had ik nog staan, openklappen die boel en beginnen maar. Het ging eigenlijk vrij vlot, ook al was dat eerste vel niet zo makkelijk. Het tweede ging al veel beter en toen ik aan het derde kwam waande ik me een echte pro!

Drie weken later dan gepland maar het resultaat mag er gerust zijn. Behangen is echt wel leuk, makkelijk en snel! Ik heb voor volgende zomer nog een ander behangproject klaar.

image

wc-isak-nova

Geef een reactie

