Het zetel project: deel 1

Ik ben er aan begonnen aan het zetel project. Ik heb het vorig jaar uitgesteld want er kwam wel altijd iets tussen. Dus mijn 2013 voornemen is gestart. Zo zag de zetel eruit, stof gescheurd, afgebleekt en met plekken hier en daar.

image

Ik ben begonnen met de onderste kussens. Het patroon heb ik, in tweevoud. Ah ja, ze liggen op de zetel 😉 Enkele avonden verder en dank zij het geduldige torren van manlief, heb ik alle delen die ik moet overtekenen. De ritsen hebben we ook herbruikt, ik recystoffeer… En de vaste supporter is ook elke keer aanwezig, was het niet voor de vele draadjes die zo leuk zijn.

image

image

image

En zo ziet deel 1 er nu uit. Ja ja in’t wit, ik hoor jullie al. Soit, Murphy is geen vreemde voor mij.

image

  1. Oohh waaaauw, mag ik dan ook met mijn stoelovertrekken afkomen?

  2. Inge

    Amai Ilse je hebt er veel moed op! Maar het ziet er al geweldig uit!

Geef een reactie

