Een slaapzak voor het groeiende kind

18 maand later is haar eerste slaapzak te klein. En ja ze zou kunnen slapen zonder maar ik denk dat ze dan snel aan ons bed zou staan of ergens anders… Het is dus eerder uit praktische overweging dat ik besloten heb een grotere te maken. Ik kon er ook één kopen maar dan was’t mijn goesting niet en madame l’enfant terrible zei dat ik dat wel zelf kon maken! Viola, meer heeft ne mens niet nodig…. Alleen nog een super Petit Pan stofke van Bambiblauw, binnenvoering van Pauli, vlieseline en rits van de mémé. Het patroon heb ik zelf gemaakt op basis van haar bestaande slaapzak… van Petit Pan. Hoe kan je het raden!
Na beetje denkwerk ben ik eraan begonnen. Vier uur later …. mijn eigen gemaakte slaapzak, volledig naar mijn goesting!

image

image

image

image

image

image

Geef een reactie

