Knip en patroon teken avond

Soms moet het eens gebeuren, een grote knip en patroon teken avond. Pffffff….. Ben wel vlijtig en zo ligt alles klaar tegen maandag als de vriendin ook een rokje komt maken. Zo’n gezellige klets maandag gaat dat worden. Ik kijk ernaar uit. Dus moet goed voorbereid zijn en veel op het naaipedaal drukken! Das wat anders dan het gaspedaal en naar mijn weten krijg je geen bekeuring als je te snel gaat. Wat heb ik nu eigenlijk allemaal klaar? Een cache coeur en broek voor de kleinste, een rok voor de middelmaat en één voor de grote, voor mij dus! En dan nog wachten op omtrek gegevens van metekind. We weten dus wat te doen begin volgende week!

image

image

Ooh ja, en ik wil nog een kleedje maken voor de kleinste, ziehier het modelletje. Schoon hé!

image
En zo tussen de soep en de patronen ben ik olijven aan het preppen om in te maken. Olijven van jaja…. onze fransen hof! Benieuwd of dat gaat lukken.
image

  1. *jeuj* rokje!!!
    *jeuj* kletsen!!!
    *jeuj* olijfkes!!!

  2. Pingback: Kleedje voor een mini meisje « Bouchie's

Geef een reactie

