Zo gezegd, zo gedaan.

Vandaag gingen we nog een rokje maken voor de dochter. In biljart groen, ik hou wel van effen stof. Maar er zit rek in. Eerst mijn plooi vanvoor erin stikken, niet zoals de vorige blunder. Men leert bij nee? En dan alles door de overlock, ik hou ervan als het mooi afgewerkt is. En ja… Weer met wit garen, ben nog steeds lui. Eens in mijn paspeldoos duiken voor een leuk kleur accentje.
Koningsblauw dat past zo mooi bij haar blauwe laarsjes. Ik ben tevreden met het resultaat, dat het maar een koude winter wordt want dat stofje is lekker warm.

image

image
image

image
image

Eén reactie

  1. Super! En nu spreken wij een “lesnaaidagske” af hé!!! X

Geef een reactie

