Het A lijntje van de Madame

Na de “ik heb het wel gehad met rokjes”, de “help ik moet nog wat rokjes maken” periode! En omdat het kind jarig is en geen schoenen kan kopen omwille van een pijne teen, dan maar een rokje maken.
Ik heb me er uiteindelijk aan gewaagd, het madame zsazsa A lijntje met plooi in het midden. Eerst wat wijze raad bij een vriendin gaan halen en dan aan de slag. Ik had nog een mooi grijs jeans stofke liggen en gele paspel en dat vond ik wel passen. De plooi vanvoor stylish vast gestikt, al zeg ik het zelf.

image

image

image
Oef het past! maar ik ga toch wel eens moeten beginnen te strijken, of eerder mijn strijkijzer vanonder het stof halen… Zeker als ik zo verder blijf naaien, want niemand begrijpt dat ik niets strijk!
image

Geef een reactie

