Tricot T-shirt en kleedje

Morgen heb ik een rare dag, moet een botscan laten maken van mijn rechtvoet, is gezwollen en doet pijn als ik stap, zo ongeveer al twee weken… Dus misschien, maar ik hoop van niet, moet ik in ’t gips. En het is mijn naaivoet dus moest ik toch snel nog enkele tricootjes in elkaar stikken. In minder dan twee uur zaten ze in elkaar. Gemaakt uit enkele couponneks die ik nog liggen had. Een uitleg van hoe en wat ga ik et geven want zij deed het al en ze deed het super goed!

image

image

Eén reactie

  1. Pingback: Kussenovertrekken en hotpants! | Bouchie's

Geef een reactie

