Portemonnee’tjes voor de juffen

Het einde van het schooljaar is weer in zicht! En dit jaar wou ik op tijd klaar zijn met een cadeautje voor de twee juffen van onze grote meid.
Ikzelf zou ook wel graag zo’n leuk portemonneetje krijgen in een Petit Pan stofje dat ik bij Hexagoon vond samen met leuke bijpassende” blinkie blinkie” ritsjes. Onze meid heeft eigenhandig de namen van de juffen geschreven die ik dan weer eigenhandig ingescand heb en met Photoshop vergroot om dan eigenhandig op krimppapier over te pennen… Toch wel handig al die technologie! Dan nog inpakken in een leuk craftpapieren zakje dat ik voorzie met een leuk bloemen labeltje dat ik hier gevonden heb.

image

Geef een reactie

