Work that overlock!

Meters heb ik ge-overlocked…. Geweldig zo’n overlock, ’t is zoals met ne graven auto rijden, het geluid alleen al. Eens je ermee aan de slag gaat, stop je niet meer.
Op een uurtje een hoes om over van die lelijke braderij tafels te trekken. De hele vloer lag vol stukken witte stof tot grote ergernis van mijn dochter die nergens meer lopen kon… Op een mum van tijd (zo leek het wel) had ik er één af. Zalig! De tweede ging veel sneller. Die liggen nu klaar om te gebruiken op de beurs van Petit Bazaar in Gent. Want daar staan wij ook met onze webshop dus daar kan je ,buiten de tafelhoezen, ook leuke spulletjes komen bewonderen.
image

En hier het uiteindelijke, gebruikte resultaat. Ik had het moeten strijken…. maar het deed wat het moest doen en ik was tevreden.

Geef een reactie

