Een jumpsuit met wolkjes in wording

Ik zag ze hier en die wou ik ook maken. Patroon komt van minikrea, wel in Deens maar dat kan geen probleem zijn. Op zoek naar dat ooh zo leuke stofje want ik leef dikwijls met het hoofd in de wolken, ben er zelfs doorheen gevallen en gevlogen! Ja echt iets voor mij.

En dan aan de slag! Maar oooh weee die boordstof heeft me al bloed, zweet en veel ge..§#&…  gekost. Geen tranen! Met de dubbele naald wou het maar niet vlotten, dus dan maar met enkele en twee keer erlangs… De  details besparen we jullie 😉 Het is dan ook de eerste keer dat ik dit doe en je moet het toch ergens leren! Soit, de hals aan voor- en achterkant zijn toch al afgeboord, na veel getrek. De armen en benen ga ik doen op de manier die Bieke me leerde, zal makkelijker gaan. Dus met de overlock! Het beest zal mogen werken de volgende avonden.
image

Eén reactie

  1. stofje ziet er alvast geweldig uit, en dat getrek ziet geen mens als het eens af is, dan oogst je enkel oohs en ahhs, wacht maar af

Geef een reactie

