Now we’re talking

Hier is die dan, mijn super bernina! Ik heb ervan gedroomd en nu staat die op mijn tafel. Dus direct proberen die handel. En ’t begon al goed, knats een stuk naald dat rakelings langs mijn wang de ruimte invloog! Kon niet beter beginnen. Wij op handen en knieën op zoek naar een naald in een hooiberg. Ja want met zo’n kruiper in huis kan je maar beter geen naalden op de grond laten liggen. Gevonden! Nieuwe naald, proeflapje en weeeeeha na een half uur een eerste naaisel in elkaar. Ben fier op mezelf en mijn nieuwe machien.

image

image
image

  1. Pingback: Een kleed… voor mij « Bouchie's

  2. Pingback: Een jumpsuit met wolkjes in wording « Bouchie's

Geef een reactie

